او خواهد آمد

ده دلیل برای اینکه پیشنهاد می کنیم نیمه شعبان از محصولات شرکت گز سکه خرید کنید:

* در محصولات این شرکت از مواد شیمیایی و گول زننده استفاده نمی شود. رنگ، طعم و رایحه طبیعی بدون هیچ دروغ و عین حقیقت!
* در کارخانه و کسب و کارهای مرتبط با شرکت گز سکه دهها نفر معلول جسمی حرکتی و آسیب نخاعی مشغول به کار شرافتمندانه هستند و خرید شما ضامن اشتغال آنان است.
* با حمایت‌های مالی و فنی شرکت گز سکه بیش از ده سال است مرکز علمی کاربردی عتیق تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی به آموزش و تربیت جوانان ایران عزیز در توسعه کسب و کار و مهارتهای مختلف مشغول است. در حال حاضر در مرکز دانشگاهی عتیق بیش از هفتصد دانشجو در دهها رشته و در دو مقطع کاردانی و کارشناسی با عشق و امید به آینده درس می خوانند و بیش از ۱۸۰۰ نفر فارغ التحصیل شده اند. خرید شما از این راه روشن حمایت می کند.
* بیش از ۶۵ سال است به تولید محصول خوب، سالم و نوآورانه متمرکز هستیم. صبحانه سالم با شکلات صبحانه فندقیا که سرشار است از مواد مفید و سالم طبیعی. فندق، کره و پودر کاکائو، شیر، زرده تخم مرغ، پودر آب پنیر، روغن کلد پرس و بکر، کنجد، ارده و مواد طبیعی دیگری را بهم آمیخته ایم که بهترین صبحانه روی میز شما باشد.
* سالهاست با همه توان و بضاعت در تلاشیم عسل طبیعی خالص را به مشتریان برسانیم. موفق شدیم و علاوه بر آن برای اولین بار در ایران عسل طبیعی را به غذای پروبیوتیک تبدیل کردیم. یک معجون حیاتبخش که در هر یک گرم از آن ۱۰۰ میلیون میکروب سالم، مفید، زنده و دوست داشتنی زندگی می کند. این محصول دِین ما را به مشتریان که عزیزترین سرمایه شرکت هستند ادا می کند.
* سالها تلاش متخصصین شرکت و ارتباط با دانشگاه های ایران و جهان نتیجه داده و ما دهها محصول بدون قند و کم کالری و غنی شده تولید کرده ایم که لذت خوردن شیرینی ها را با سلامتی و تناسب اندام همراه کرده است.
* صادرات بیش از پنجاه محصول شرکت به پنج قاره جهان و بخصوص کشورهای آمریکایی و اروپایی نشان می دهد که محصولات ما توان رقابت خارجی هم دارد و خرید شما تصمیمی معقول و متعارف است.
* شرکت گز سکه اولین شرکت بازار SME فرابورس ایران است که تبدیل به سهامی عام شده و در تابلوی شرکت‌های دانش بنیان عرضه سهام نموده است. این الگویی شفاف، علمی و معتبر برای توسعه متوازن شرکتها ایرانی است. خرید شما از ارائه این الگو حمایت می کند.
* در شرکت گز سکه دو مدل کسب ‌‌و کار صنفی فرانچایز و مشاغل خانگی، طراحی و بصورت نمادین اجراءِ شده است. عصاریا با چهار شعبه در اصفهان دهها نوع روغن طبیعی بروش فشار سرد را تولید و عرضه می کند. انواع چایی با طعمهای متنوع در هفتاد خانه و تحت نظارت شرکت تولید می شود. خرید روغن بکر عصاریا و چایی های معطر سکه، حمایت از سلامتی خودتان و این دو مدل کسب و کار است.
* شرکت گز سکه بر اساس قانون و با تأیید وزارت آموزش عالی، مرکز رشد گز، شیرینی، شکلات و صنایع وابسته را از سال ۹۲ راه اندازی کرده و متعهد است تا پایان امسال ۴۲ شرکت دانش بنیان به فضای کسب و کار ایران معرفی نماید. در این راه سخت حمایت مشتریان نقش مهمی دارد.

اهالی شرکت دانش بنیان گز سکه سهامی عام شما را به انتشار این متن دعوت می کنند.

 

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است

X