صفحه اصلی > سلامت

هسته خرما(انتشار دوم)

گاه به اشتباه به افراد دیابتی توصیه می شود که از نان سوخته یا برشته استفاده کنند. باید توجه داشت که به دلیل تغییر ساختار نشاسته به واحدهای کوچکتر در نان های سوخته و برشته، قابلیت جذب قند در این نان ها افزایش یافته است همچنین در برخی موارد نیز

جزئیات بیشتر

خوراک نخود در باس کافه

نخود در کنارطعم و مزه ی منحصر به فردش فواید بیشماری هم برای سلامتی دارد نخود سرشار از فیبر است و به کاهش وزن کمک می کند. هزاران فایده برای پوست دارد. در تقویت و رشد مو بسیار مؤثر است. منبع پروتيین خوبی برای گیاه خواران است. سرشار از آهن و مواد معدنی مورد نیاز

جزئیات بیشتر

خوراک عدس در باس کافه

خوراک عدس سالم و خوشمزه را در باس کافه نوش جان کنید. فواید خوراک عدس: عدس سرشار از پروتیین گیاهی، پتاسیم، فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی نظیر ویتامین B9 و اسید فولیک می باشد از فواید عدس می توان به بهبود دستگاه گوارش، کاهش فشارخون و درمان دیابت اشاره کرد. عدس

جزئیات بیشتر

هسته خرما غنی از ویتامین دی

  هسته خرما غنی از ویتامین دی       https://sekkehgaz.com/1392/03/479/ در دوران کهنسالی کمبود ویتامین دی باعث بروز بیماری پوکی استخوان به ویژه در زنان می شود. عامل اصلی تاثیرگذار تغییرات هورمونی در بدن است. اما در این دوران این بیماری میزان ویتامین دی در بدن کاهش می یابد ولی دریافت این بیماری

جزئیات بیشتر